יום שלישי, 3 במאי 2011

צעד הראשון לסקס

אתם רואים אישה סקסית, חמה מהצד השני של החדר. אתה חושב על כל הדברים שאתה יכוללומר. ואז אתה חושב על כל הדברים שיכולים לקרות. ואז אתה מסתכל למעלה יש לך החמיצו את ההזדמנות שלך.

איזה בזבוז.

זה לא חייב להיגמר ככה.

חלק מכם הוא מאוכזב, אבל חלק גדול יותר של שאתה מאושר. עכשיו יש לך תירוץ למה אתה לא מקבל את המספר זונות במקום לעמוד מול הפחדים שלך נע, אתה יכול להאשים מישהו בעובדה שהיא עזבה.

זכור, דחייה עדיפה על התפטרות. אם תפסיק, אין לך שום סיכוי לנצח.

אני הולך לתת לך קו אחד שאתה יכול להשתמש, כי יפעל בכל פעם. אבל לפני שאני עושה תן לילהגדיר את "העבודה".

על ידי עבודה סקסי וידאו אני מתכוון שזה יהיה לקבוע בתוך זמן קצר אם זה מישהו שאתה צריך לבזבז את הזמן שלך על. האם זה צפוי או חשוד. תוכלו לבזבז הרבה זמן אם אתה מקבל את שתי מבולבל.

מה השורה הזו תעשה היא לחסל את כל הנשים שלא מתעניינים בך. זה צריך להיות המטרה שלךעם כל פגישה. אין קו אחד יפעל על כל אישה. אם אתה מחכה שאתה יחכה זמן רב.

רק לעבור את המספרים ואתם תקבלו את התוצאות. זכור מיין הזוכים, המפסידים לשכנע. אל תהיהלוזר

הנה השורה:

שלום, רציתי רק להגיד לך שאת מאוד מושכת. האם אתה רואה מישהו? "אז תשתוק. כוסיות לא אומרמילה. אם היא עומדת שם מבט טיפשי, ואז לעזוב. היא מסוממת או לא מעוניין, או לא טוב לצרכיםשלך. פשוט להמשיך הלאה.

זה עובד כי אתה מגלה תוך זמן קצר היא מעורבת. אם היא פשוט ימשיכו הלאה. ישנן נשים רווקותרבות מדי יצא לה שצריכים תשומת לב שלך לדאוג הדרמה של להתעסק עם אישה נשואה אומעורב.

נסה את זה. זה לוקח בפועל. רק להמשיך לעשות את זה ואתה תקבל טוב יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה