יום ראשון, 10 באפריל 2011

לפתות את החושים שלך עבור סקס

אז איך לפתות את החושים המין שלהם, אתה יכול לשאול. באמצעות ראייה, שמיעה, מגע, ריח, טעימות הדברים שאתה אוהב.
כאשר אתה רוצה להרגיש סקסית, עליך להתחיל על ידי פיתוי כל החושים המין שלך - אף אחד אחר לא יכול לעשות את זה בשבילך. אתה הופך להיות מה החושים שלך אומרים לך כל כך אם אתה מאכיל החושים שלך הדברים סקסי, המוח שלך ואת הגוף שלך יהיה לעקוב. אם אתה נתקל בבעיות עם הערכה עצמית נמוכה ותחושה שאין לך איכויות סקסי, לעצור את זה! כל אדם יכול להיות סקסי לעצמם ולאחרים אם לפתות את החושים שלך כדי להרגיש כך.
להתחיל ראשית בואו עם רואה - להביט דברים יפים כדי לכם: שקיעה, שלג כיסה הרים, את הים, גוף עירום. אם תגלה מה אתה מסתכל היא לא יפה, אז לעצור ולהסתכל על משהו אחר. אתם קובעים מה יפה לך, לא למישהו אחר.
הבא הוא שמיעה - מה אתם שומעים? אני מקווה לא ילד בוכה או אדם מתלונן, או מוזיקה שאתה שונא. תשמע מה נשמע לך טוב, מרגיע אותך, ואת קולות של שלום לך. טבע, מוסיקה רכה, או מה המוזיקה שאתם אוהבים, או אנשים שאומרים דברים שאתה אוהב לשמוע, כמו מחמאות.
חוש המישוש ... להרגיש עם קצות האצבעות שלך - יש להם תחושה ביותר. אם אתה מרגיש קוצים על ורדים, ואז אתה נתקע, נכון? לא הרגשה טובה - זה כואב. להרגיש את עלי כותרת של ורדים, גוף נפש, הגוף שלך. בעדינות לשפשף עם קצות האצבעות שלך, ללטף אותה - לפתות אותו - זה חוש.אהבה את ההרגשה של סאטן? לקנות שמלה או גיליונות, ולשפשף אותו בין קצות האצבעות שלך.אתה תהיה מפתה תחושת המגע שלך, מה שעלול לגרום לך להרגיש סקסית.
ריח - זה הוא אחד המועדפים שלי. חוש הריח הוא אחד החושים החשובים ביותר המשמשים לשיפור החשק המיני שלך. מה מריח ממש מקסימה לך? האם זה ריח של נר, בשמים, גוף נקי, אולי אפיית פאי תפוחים. לפי זה, לשמור על ריח זה שוב ושוב - להאכיל את המוח עם הריח הזה.אם משהו מריח רע לך, לא לשמור את הריח ... להיפטר ממנו. לריחות רעים להקטין את החושים מינית.
ואחרון חביב, את תחושת הטעם. האם אתה יודע שאתה יכול לאכול מזונות שגורמים לך להרגיש סקסית? אני יכול לנגוס של זנב לובסטר מרגיש כאילו אני גל הסקסי ביותר על פני כדור הארץ. זה נותן לי תחושה ארוטית. אני לפתות את חוש הטעם. האם יש לך אוכל כי אתה מרגיש ככה כלפי?אולי זה אפילו לא אוכל אותך, אולי טעמו של ליקוק הגוף אוהבי שלך כוננים בלוטות הטעם שלך פרוע. מצא את הטעם האהוב עליך להמשיך לפתות אותו.
אם אתם עוקבים הנחיה שלי כדי לפתות את החושים המין שלך, אתה יכול להיות יותר סקסי לך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה